Τρίτη 9 Φεβρουαρίου 2010

ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ

Η πιο πανίσχυρη εσωτερική εργασία που έχω κάνει κατά την διάρκεια είκοσι ετών είναι η τήρηση ενός πνευματικού ημερολογίου. Έχει καταγραμμένες τις αποκαλύψεις που βίωσα, εμπνεύσεις, ποίηση, καλλιτεχνικά έργα, επικλήσεις, ακόμα και χωρία κειμένων που έχουν σχέση με την ευρύτερη ιστορία μου.

Καταγράφω μόνον ό,τι είναι σημαντικό – τις φορές εκείνες δηλαδή που ξέρω ότι στην ζωή μου διαδραματίζεται κάποιο σπουδαίο ψυχικό γεγονός.

Έχω δει την πορεία που ακολούθησε η Εξατομίκευσή μου, η αναγνώριση και η πάλη με την Σκιά μου, η εύρεση του εσωτερικού Αγαπημένου, η βαθμιαία συγχώνευση του Αρσενικού και του Θηλυκού εαυτού μου, η επίτευξη βαθύτερης Ωριμότητας και η μείωση της Αντιδραστικότητάς μου, και η συνάντηση με το αληθινό Έργο της ζωής μου με περισσότερη προθυμία να γίνω ο εκφραστής του – και όλα αυτά μέσω της τήρησης του ημερολογίου και των καλλιτεχνικών διεργασιών που προέκυψαν από την αλληλεπίδραση με την ασυνείδητη διάνοιά μου.

Έχει πολύ μεγάλη σημασία να βάζετε ημερομηνία σε κάθε καταγραφή. Όταν το ξαναδείτε μετά από κάποιο διάστημα, θα μπορείτε τότε να διακρίνετε καθαρά πώς το ταξίδι της ψυχής σας μέσα στον χρόνο εκδιπλώνεται κατά μήκος μιας τροχιάς πολύ μεγαλύτερης από εκείνη της βιογραφίας ενός απλού εγώ. Είναι πιθανό να έχετε αναμνήσεις από περασμένες ζωές, μυστικιστικές εμπειρίες, κλπ. Ίσως ακόμα μπορέσετε να παρακολουθήσετε τον τρόπο που οι επικλήσεις σας βρίσκουν πάντα απόκριση με το πέρασμα του χρόνου.

Αν όμως σας συμβεί ένα γεγονός όταν είστε είκοσι εννέα χρονών, δεν το εντοπίζετε συνειδητά μέχρι να γίνετε τριάντα τριών, και ξανά το ίδιο μέχρι να φθάσετε σαράντα δύο – σαν ένα έργο του οποίου η πλοκή ξετυλίγεται σιγά-σιγά, εάν προσπαθείτε να το ξαναθυμηθείτε μέσω της συνηθισμένης σας μνήμης.

Όπως και στη δική μου περίπτωση, το πνευματικό σας ημερολόγιο θα γίνει ο πιο πολύτιμος σύντροφός σας και θα είναι ο διαρκής καταγραφέας του γεγονότος ότι “είστε κάτι περισσότερο από αυτό που δείχνετε”.
«ΠΩΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΠΡΑΚΤΙΚΟΙ ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΕΣ»
της Jacquelyn Small,
εκδ. ΚΥΒΕΛΗ, 2007

1 σχόλιο:

  1. πολύ ωραιο κειμενο καλε μου φιλε ,στην καταλληλη στιγμη το διαβασα μετρωντας τις σκιες της ζωης μου, την καληνυχτα μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή