ΕΝΑ το χελιδόνι * κι η Άνοιξη ακριβή
Για να γυρίσει ο ήλιος * θέλει δουλειά πολλή
Θέλει νεκροί χιλιάδες * να 'ναι στους Τροχούς
Θέλει κι οι ζωντανοί * να δίνουν το αίμα τους
Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έχτισες μέσα στα βουνά
Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έκλεισες μες στη θάλασσα!
Πάρθηκεν από Μάγους * το σώμα του Μαγιού
Το 'χουνε θάψει σ' ένα * μνήμα του πέλαγου
Σ' ένα βαθύ πηγάδι * το 'χουνε κλειστό
Μύρισε το σκοτάδι * κι όλη η Άβυσσο
Θέ μου Πρωτομάστορα * μέσα στις πασχαλιές Και Συ
Θέ μου Πρωτομάστορα * μύρισες την Ανάσταση!
Σάλεψε σαν το σπέρμα * σε μήτρα σκοτεινή
Το φοβερό της μνήμης * έντομο μες στη γη
Κι όπως δαγκώνει αράχνη * δάγκωσε το φως
Έλαμψαν οι γιαλοί * κι όλο το πέλαγος.
Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έζωσες τις ακρογιαλιές
Θέ μου Πρωτομάστορα * στα βουνά με θεμέλιωσες!
Για να γυρίσει ο ήλιος * θέλει δουλειά πολλή
Θέλει νεκροί χιλιάδες * να 'ναι στους Τροχούς
Θέλει κι οι ζωντανοί * να δίνουν το αίμα τους
Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έχτισες μέσα στα βουνά
Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έκλεισες μες στη θάλασσα!
Πάρθηκεν από Μάγους * το σώμα του Μαγιού
Το 'χουνε θάψει σ' ένα * μνήμα του πέλαγου
Σ' ένα βαθύ πηγάδι * το 'χουνε κλειστό
Μύρισε το σκοτάδι * κι όλη η Άβυσσο
Θέ μου Πρωτομάστορα * μέσα στις πασχαλιές Και Συ
Θέ μου Πρωτομάστορα * μύρισες την Ανάσταση!
Σάλεψε σαν το σπέρμα * σε μήτρα σκοτεινή
Το φοβερό της μνήμης * έντομο μες στη γη
Κι όπως δαγκώνει αράχνη * δάγκωσε το φως
Έλαμψαν οι γιαλοί * κι όλο το πέλαγος.
Θέ μου Πρωτομάστορα * μ' έζωσες τις ακρογιαλιές
Θέ μου Πρωτομάστορα * στα βουνά με θεμέλιωσες!
Γιατί το λένε οι κομουνιστές ενώ μιλάει για θεό?
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάθος εντύπωση έχεις φίλε μου. Αν θυμάμαι καλά στη μαρξιστική θεωρία η θρησκεία είναι το πρόβλημα, διότι τη θεωρεί "όπιο του λαού". Άλλο λοιπόν θρησκεία, άλλο εκκλησία, άλλο το θείο όν (θεός).
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ουσία της ανάρτησης είναι να σιγοτραγουδήσουμε το υπέροχο τραγούδι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝομίζω ότι δεν έχω λάθος φίλε μου η υλιστική θεωρία λέει ότι το αποτέλεσμα που βλέπουμε τώρα είναι τυχαίο αποτέλεσμα του κάθε τι που επιβίωσε ή επεκράτησε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν παραδέχονται ένα σοφό νου που να καθόρισε μια συγκεκριμένη σειρά των πραγμάτων.
Δεν δέχονται την ύπαρξη ψυχής.
Νομίζω δηλαδή, μην γίνομαι αγενής και με τον οικοδεσπότη μου.
Το θέμα του διαλεκτικού υλισμού το συζητάμε αν θές στην επόμενη ανάρτηση, που φροντίζω να είναι σχετική.Ευχαριστώ για τον προβληματισμό που έθεσες
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγοτραγούδισες τελικά το σκοπό του υπέροχου ποιήματος ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔες αν θές και την όμορφη ανάρτηση ενός φίλου καθηγητή -συγραφέα, που αφορά όλους μας:
http://nostou-algos.blogspot.com/2009/06/blog-post_10.html
Δυστυχώς δεν μπορώ να το καταλάβω ή να το ευχαριστηθώ γιατί μεγαλώσα στην Καισαριανή που η προπαγάνδα του ΚΚΕ και γενικότερα της αριστεράς ήταν παντού γύρω μου και μετά ήμουν και ΠΑΣΟΚ και μετα αισθάνθηκα τόσο ΜΑΛΑΚΑΣ και μπούχτησα τόσο πολύ και ότι μου θυμίζει όλα αυτά μου ανακατεύουν το στομάχι, συγνώμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο έχω ακούσει τόσες φορές μάλλον σε λάθος στιγμές.
Δεν χρειάζεται να ζητήσεις συγνώμη φίλε μου το θέμα είναι να βγούμε από το κελί μας !
ΑπάντησηΔιαγραφήτο τραγούδι είναι πολύ καλό, αλλά η σύνδεση του με την Αριστερά το κάνει διαφορετικό στα αυτία του γνήσιου πατριώτη Έλληνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦίλε Διαιτητή, μόλις κατέταξες τους Έλληνες σε τρεις κατηγορίες: στους γνήσιους, στους πατριώτες και στους γνήσιους πατριώτες.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατ εμέ δεν ανήκουμε σε κάποιου είδους κατηγορία, απλά μπορούμε να έχουμε διαφορετικές απόψεις ακόμα και απόλυτα αντίθετες.